Velkommen til Eden Lifestyle

En livsstilsblogg med gode tips og råd der sunt kosthold, fysisk aktivitet og mentalt velvære er noen av "ingrediensene"

Det er viktig at vi mennesker tar godt vare på oss selv både fysisk, psykisk og sosialt slik at vi får en god hverdag og et godt liv

GOD helse ER en livsstil :-)

tirsdag 7. juni 2011

Endelig i MÅL! :-))

Kjære lesere :-)

Da er jeg endelig, etter 5 års studier, ferdig utdannet ernæringsfysiolog!! :-) En HERLIG følelse! :-)) 

Nå går jeg en spennende tid i møte der jeg har mange tanker og ideer rundt hva jeg skal bruke min kompetanse til, men først og fremst vil jeg opprette en hjemmeside der det bl.a vil komme følgende tilbud:
  • Ernæringsrådgivning
  • Næringsberegning
  • Foredrag/kurs
  • Produktrådgivning
  • Livsstilsendring
  • Opplæring av MpD (Mat på Data)

Jeg vil komme til å tilby personlig veiledning så vel som gruppekurs, informasjon og ernæringsopplysning i form av foredrag o.l. i tillegg til mer tverrfaglige konsepter som kurs i livsstilsendring m.m.

Min "hjertesak" er forebyggende helse, men jeg ønsker selvsagt å hjelpe ALLE som har behov for kostholds- og livsstilsendring enten du er frisk eller syk.

Det å kunne hjelpe/veilede andre til en sunnere hverdag og et bedre liv er noe jeg virkelig "brenner" for og jeg gleder meg enormt til å komme i gang med mine tilbud og potensielle prosjekter! :-)

Ønsker du/dere mer informasjon om hva jeg kan tilby før hjemmesiden og praksisen er på plass så ikke nøl med å ta kontakt allerede nå på mail teige@online.no

Ha en FLOTT dag alle! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar