Velkommen til Eden Lifestyle

En livsstilsblogg med gode tips og råd der sunt kosthold, fysisk aktivitet og mentalt velvære er noen av "ingrediensene"

Det er viktig at vi mennesker tar godt vare på oss selv både fysisk, psykisk og sosialt slik at vi får en god hverdag og et godt liv

GOD helse ER en livsstil :-)

onsdag 11. mai 2011

Kjære lesere :-)

Det har vært stille her siden påsken, og det har sin forklaring i at jeg nå befinner meg i innspurten av min utdannelse som ernæringsfysiolog ;-)

Den 25 mai har jeg siste eksamen, og frem til da må jeg ha fokus på pensum og ingenting annet. Men jeg kommer selvsagt sterkere tilbake etter den tid og kan love dere hyppigere innlegg her på Eden Lifestyle fra da av.

Ønsker dere alle en STRÅLENDE mai-måned med mye sol og glede! :-)


Hilsen fra Rita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar