Velkommen til Eden Lifestyle

En livsstilsblogg med gode tips og råd der sunt kosthold, fysisk aktivitet og mentalt velvære er noen av "ingrediensene"

Det er viktig at vi mennesker tar godt vare på oss selv både fysisk, psykisk og sosialt slik at vi får en god hverdag og et godt liv

GOD helse ER en livsstil :-)

torsdag 7. juli 2011

Bachelorseremoni 22 juni 2011


Etter denne festaftenen med overekkelse av diplom og vitnemål kan jeg nå offisielt bruke tittelen Ernæringsfysiolog! Endelig! :-)

Det var en FLOTT og høytidelig sermoni med fine taler fra rektor og øvrige lærere, musikalske innslag av høy kvalitet, smakfull fingermat og selvsagt Champagne! ;-)

Vi fikk invitere med oss noen få gjester hver, og jeg var glad for å kunne dele denne dagen med mine to sønner Erik og Marius og min mor Carla. Min Magnemann ankom litt senere da han hadde eksamen i Helsecoaching samme dag, og vi fortsatte feiringen på Ekeberg-restauranten sammen med flere andre av mine klassevenner samt deres familier. Veldig hyggelig!

Litt vemodig er det å tenke på at jeg ikke skal tilbake til denne flotte skolen i den fantastiske borgen med de skjønne menneskene som jobber der..., men.. aller mest er det HERLIG å være ferdig!! :-))


Flott underholdning!
Fin tale ved Rektor Ole Petter Hjelle
Jeg mottar min diplom og vitnemål
Mine sønner og min mor var med som gjester
Stolte avgangselever!
Mine flotte sønner - Erik t.v og Marius t.h.
Vår praktfulle skole!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar